محاسب لشركة ابن سينا فارما







 ابن سينا فارما

وظائف خالية بشركة ابن سينا فارما

مطلوب لشركة ابن سينا فارما محاسب

Accountant Jobs In Ibn Sina Pharma

Ibn Sina Pharma requires Accountant

للشروط وطرق الاتصال والتفاصيل


Job Summary

Job Title: Accountant
Employer: Ibn Sina Pharma
Career Level: Experienced , Non-Manager
Experience Needed: Requirements
Job Type : Full Time
Salary: Negotiable
Vacancies: Opportunities



* جميع الترجمات معتمدة على جوجل

الوصف الوظيفي لوظيفة محاسب | Accountant Job Description

Ibn Sina Pharma

الشروط | Job Requirements

3 - 5 years experience in the accounting field.
Accuracy, communication and leadership skills.
Data analysis and follow up skills
Experience in (Import/Export)
Good command of English language.
University degree in Commerce, Accounting section.
Very Good user of MS office.



ترجمة الشروط بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
3 - 5 سنوات خبرة في مجال المحاسبة.
مهارات الدقة والاتصال والقيادة.
تحليل البيانات ومهارات المتابعة
خبرة في (استيراد / تصدير)
إجادة اللغة الإنجليزية.
شهادة جامعية في التجارة ، قسم المحاسبة.
مستخدم جيد جدا من مرض التصلب العصبي المتعدد مكتب.


مهام الوظيفة | Job Duties

مهام وظائف محاسب في مصر | job duties For Accountant Jobs In Egypt

Classify and analyze expenses regarding (petty cash, truck maintenance and truck rents) to ensure proper finance classification.
Collect and Review the accrual expenses to ensure maintaining company's rights.
Develop all entries regarding expenses to be able to develop monthly income statements and yearly balance sheet.
Develop debit report to review down payments due date with actual payments regarding purchasing operations and follow up with the concerned employee to finalize all installments to maintain company's rights.
Follow up payment of different regular expenses (ex: Electricity, water, rents….etc) to ensure maintaining company's rights.
Issue cheque regarding head office salaries and ensure employee's signature after receiving his salary.
Review all expenses requests and issue it as per department SOPs.
Review all received expenses sent from branches finance supervisor comparing with the finance SOPs and reviews it with budget to maintain company's rights.
Review cashier and stock take operations at different branches to ensure equal balance between the actual and the system balances and ensure presenting documents against all expenses.
Review consignment's requests regarding "big expenses figures" and "new branches expenses" as per department SOPs and follow up its claims against original documents to maintain company's rights.
Review salaries and incentives sent form HR employee in terms of stop salaries and ensure accurate salary issuance operations at branches.
Review the delegation letter regarding fuel receipts to be able to issue cheque and follows up closing the claim.
Review the price lists regarding maintenance spare parts to be able to issue cheque and follows up closing the claim.
Review the suppliers and consultancy firm's claims along with the contracts and other documentations and compare it with the budget to issue the cheque.


ترجمة المهام بالاعتماد Google Translate - ترجمة جوجل
تصنيف وتحليل النفقات المتعلقة (المصروفات النثرية وصيانة الشاحنات وتأجير الشاحنات) لضمان تصنيف التمويل المناسب.
جمع ومراجعة النفقات على أساس الاستحقاق لضمان الحفاظ على حقوق الشركة.
تطوير جميع الإدخالات المتعلقة بالنفقات لتكون قادرة على تطوير بيانات الدخل الشهرية والميزانية العمومية السنوية.
وضع تقرير الخصم لمراجعة تاريخ استحقاق المدفوعات مع المدفوعات الفعلية المتعلقة بعمليات الشراء والمتابعة مع الموظف المعني لإنهاء جميع الأقساط للحفاظ على حقوق الشركة.
متابعة سداد المصروفات العادية المختلفة (مثل الكهرباء والماء والإيجارات ... الخ) لضمان الحفاظ على حقوق الشركة.
إصدار شيك بخصوص رواتب المكتب الرئيسي وضمان توقيع الموظف بعد استلام راتبه.
استعراض جميع طلبات النفقات وإصدارها وفقا للإجراءات التشغيلية الموحدة للإدارة.
قم بمراجعة جميع المصروفات المستلمة المرسلة من المشرف المالي على الفروع مقارنة مع إجراءات التشغيل القياسية الخاصة بالمالية ومراجعتها بميزانية للحفاظ على حقوق الشركة.
مراجعة أمين الصندوق والموجودات التي تجري عمليات في فروع مختلفة لضمان التوازن المتوازن بين الأرصدة الفعلية وأرصدة النظام وضمان تقديم المستندات ضد جميع النفقات.
مراجعة طلبات الإرساليات المتعلقة بـ "أرقام النفقات الكبيرة" و "مصروفات الفروع الجديدة" وفقًا للإجراءات المعمول بها في القسم ومتابعة مطالباتها مقابل المستندات الأصلية للحفاظ على حقوق الشركة.
مراجعة الرواتب والحوافز المرسلة من موظف الموارد البشرية من حيث وقف الرواتب وضمان عمليات إصدار المرتبات الدقيقة في الفروع.
قم بمراجعة رسالة التفويض الخاصة بإيصالات الوقود حتى تتمكن من إصدار شيك ومتابعة إغلاق المطالبة.
مراجعة قوائم الأسعار المتعلقة بقطع الغيار الخاصة بالصيانة حتى تتمكن من إصدار شيك ومتابعة إغلاق المطالبة.
مراجعة مطالبات الموردين والشركة الاستشارية إلى جانب العقود والوثائق الأخرى ومقارنتها بالميزانية لإصدار الشيك.


الاتصال | Connection


الموقع الخاص بالشركة CO. Site | الموقع الخاص بالشركة
صفحة الفيس بوك الخاصة بالشركة FB Page
مقر شركة ابن سينا فارما : العبور - القاهرة
المزيد من وظائف ابن سينا فارما
HR Officer - Ibn Sina Pharma Alex
ابن سينا | HR Officer - Ibn Sina Pharma
مشرف توظيف - ابن سينا فارما | Senior Recruitment Specialist - Ibn Sina Pharma
اخصائي شئون عاملين لشركة ابن سينا للأدوية 'العبور'

عن شركة ابن سينا فارما :

  • Ibnsina Pharma’s Growth 2012-2016
  • Ibnsina Pharma’s growth has more than doubled that of the market for the last five years, with a CAGR in revenues of 30% compared to an industry CAGR of 17%



للتقديم لوظيفة محاسب بشركة ابن سينا فارما يرجى ارسال السيرة الذاتية على البريد الالكتروني التالي
To apply for Accountant job vacancy in Ibn Sina Pharma please send your CV to E-Mail




hr@ibnsina-pharma.com
careers@ibnsina-pharma.com
job@ibnsina-pharma.com


mentioning the job title in the subject line


او عن طريق نموذج التقدم للوظائف على الموقع الرسمي للشركة




أحدث أقدم